Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem v důchodovém věku. Moje V k českým drahám by byla o moc větší, kdybych též mohl po území Česka cestovat v l a k y za ,,stejných peněžních nákladů" jaké mají důchodci na Slovensku. Moc jim závidím !

1 0
možnosti

Hezké povídání. :-)

Zrovna teď ve vlaku sedím a užívám si to pohodlí a volnost. Naše láska trvá už bezmála 18 let. Taky jsem toho leccos zažil, ale jen jednou se mi stalo, že jsem nedojel do cíle. Žádné katastrofické scénáře, které občas předvádějí někteří diskutéři, se bohužel nekonaly. Ano, zpoždění máme, asi 5 minut, ale to se dá dohnat. Přesto..., co bych měl z 3 hodin držení volantu? Asi nic.

Zítra jedu se svým nadřízením na služební cestu do Mariánských Lázní, máme tam být v 10 hodin dopoledne. Pojedeme autem. Já se autu bráním. Zjistil jsem si na internetu, že cesta autem přímo na místo trvá dvě hodiny. Jenže nevyjedeme v 8:00, jak jsem se původně domníval. Budeme muset vyjet už v 7 hodin, protože Praha bývá takhle ráno dost zasekaná. Co to znamená? Znamená to, že když vyjedeme v 8 hodin, budeme tam nakonec v 11:00. Znamená to, že budeme mít hodinu zpoždění.

Kdybych měl vyjmenovat nevýhody, které mně osobně z řízení a vlastnictví auta plynou, byl by z toho hodně dlouhý seznam. Jednou si to sepíšu. :-)

4 0
možnosti

asi tak, mě tedy 2x cesta trvala o hodně déle, ale pokaždé v tom byly přírodní podmínky, jednou námraza a ztržené troleje a podruhé povodně, takže za to ČD opravdu nemohly :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1131x
Tomáš Honajzer - student, budoucí učitel (možná), Slezan, milovník české i světové literatury, píšící převážně nevážně o dění okolo sebe.

Seznam rubrik