Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No tak to jsem nucem trochu vyvážit neskrývaný sexismus a prolásit, že jsem chlap, pivo miluju (v průměru udělám asi 90 kousků měsíčně, pokud možno minipivovary) a fotbal ze srdce nesnáším. Steně jako všechny ostatní sporty, kterých se zrovna sám neúčastním a jsou mi vnucovány televizemi v hospodách (shovívavější jsem ještě u sportů, které se konají v krajinářsky zajímavých prostředích, jako třeba Tour de France, kde záběry mohou tvořit příjemou kulisu pro posezení). Hospoda je zcela výjimečným místem: do nemocnice člověk chodí kvůli zdraví, do školy kvůli vzdělání, do práce kvůli penězům, do kostela kvůli Boha, ale jen do hospody kvůlli jiného člověka. Anebo kvůli ochutnávání dobrých piv a následné intoxikace, která vede ke stavu příjemného rozjímání. Ovšem když tam vídím sedět všechno osazenstvo v tichosti s pokleslými čelistmi a upřenými zraky kamsi nahoru k jednomu blikajícímu obdelníku u stropu, může mě trefit šlak. Člověk neví, jestli omylem nevzal za kliku od kostela.To chodí do knajpy, aby se pak s nikým hodinu a půl nebavili? Jejich sounáležitost s partičkou mladých multimilionářů, která si šla někam začutat, a jejich následné truchlení či radost s výsledku jejich zápasu spolu s analýzou prokládanou postřehy z osobního života hráčů a mnoha vulgarismy v každé větě, je pro mě zcela absurdní. Děkuji bohům, že mi přidělili partyju, která sport nemusí a raději si poklábosí. Ačkoli jsme už byli jednou či dvakrát napomenuti, že je fotbal, tak ať u stolu držíme hubu, že vyrušujeme! navc mám v zaměstnání kolegu a dvě kolegyně, všichni okolo padesátky, kteří rovněž fandí televizním sportům, ovšem tekntorkát zase hokeji. I tady jsem vystaven všelijakým analýzám a projevům soustrasti s lidmi, kteří někde něco prohráli a vydělali si tak o pár miliónů méně, než mohli. Ovšem v jednom se musím sportovních přenosů zastat: jsou pořád lepší, než nějaké politické debaty nebo současná česká filmová tvorba. Fotbalové přenosy totiž díky množství hluků nejsou tak vtíravé pro uši.

1 0
možnosti

Jako koza petrželi...tak to tomu fotbalu ženy rozumí docela dobře:-) Na rozdíl ode mě. Mám to stejné, jako Vaše kamarádka. Fotbal mě celkem nezajímá, ale jen do chvíle, než začne hrát nějaký africký tým. Africe fandím odmala, nevím ani proč, prostě to tak je a tím pádem i jejich fotbalu. Jak hraje africký tým, musí vše kolem ztichnout...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1131x
Tomáš Honajzer - student, budoucí učitel (možná), Slezan, milovník české i světové literatury, píšící převážně nevážně o dění okolo sebe.

Seznam rubrik